کد خبر: ۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار:۱۹:۳۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:
عصر دنا: حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه را به گرم کردن تنور انتخابات با حضور پای صندوق های رای فراخوانده اند و شیوه های پر رونق کردن صندوق ها را هم بیان فرمودند، همگی اطاعت کنیم و ان شاءالله یازدهم اسفند ماه خانواده بزرگ انتظامی همانند همیشه که در میدان ولایتمداری پیشتاز بوده اند بدرخشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی امشب در جمع اعضای وابسته فرماندهی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: ایام مبارک و اعیاد شعبانیه و موالید خجسته این ماه عزیز را به همه شما پیشکسوتان محترم که سرمایه های گرانبهای نیروهای مسلح و مجموعه عظیم انتظامی هستید تبریک و تهنیت می گویم.
این مقام مسئول ادامه داد:خدای متعال توفیق داد تا امشب در شهر بوشهر با همکاران دیروز و سرمایه های امروز که صلابت امروز انتظامی حاصل مجاهدتهای آنان است دیدار داشته باشم.
وی گفت: در این ماه شعبان المعظم در صلوات این ماه درمیابیم اطاعت و عمران دل به پذیرایی دستورات الهی است، دل به واسطه انجام دستورات الهی عمران می شود، قلب انسان با فرمانبری از خداوند متعال و اجر نهادن به بایدها و نبایدها حضرت دوست آباد می شود که یکی از این بایدها این است که انسان باید از خدا اطاعت کند، اطاعت از اوایای الهی کند و اطاعت از حضرات معصومین علیهم السلام کند که وارث همه این پاکان حضرت قائم عج است که اطاعت آنان اطاعت رب العالمین است.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تصریح کرد: خداوند را به خاطر داشتن چنین رهبر حکیم و فرزانه شاکریم، آیت الله مصباح به ما آموختند که اگر امام عصر(عج) رهبر جامعه بود همان کاری را انجام می داد که امروز امام خامنه‌ای عزیز انجام می دهد.
وی ادامه داد: به حمد الهی نیروهای مسلح این سرمایه را دارند که خود را سربازان ولی فقیه و ایشان را فرمانده کل قوا می دانند و عشق به آن می ورزند،این اطاعت دل را نورانی می کند، اطاعت از رهبری عین اطاعت از اولیاء الهی و عین اطاعت از خداوند است.
حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه را به گرم کردن تنور انتخابات با حضور پای صندوق های رای فراخوانده اند و شیوه های پر رونق کردن صندوق ها را هم بیان فرمودند، همگی اطاعت کنیم و ان شاءالله یازدهم اسفند ماه خانواده بزرگ انتظامی همانند همیشه که در میدان ولایتمداری پیشتاز بوده اند بدرخشند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه گفت: این را آموختیم که سعادت ما در دنیا و آخرت در اطاعت رهبریست که ان شاءالله با رای خود موجبات خشنودی قلب پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی (ع) حضرت ولی الله العظم(عج) را فراهم خواهیم کرد و دشمنان را مثل همیشه مایوس و ناکام خواهیم گذاشت.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین