google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

نماینده سابق کنست رژیم صهیونیستی: ما با ملّت ایران دشمن هستیم و با آن‌ها در حال جنگیم

  • کد نوشته: 9839
  • 23 ژوئن 2026
  • 0
  • موشه فیگلین، سیاستمدار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو گفت: باید مردم ایران را بمباران کرد و به آنها گرسنگی داد! این ایران است که نظم نوین جهانی را ترسیم کرد و تغییر بزرگ ژئوپلیتیکی را رقم زد!
    آمریکا در برابر ایرانی‌ها شکست خورد و دُمَش را گذاشت روی کولش و عقب‌نشینی کرد؛ ایران اراده خود را تحمیل کرد.
    بدون هیچ تردیدی، اگر توازن قوا را در نظر بگیریم، ایرانی‌ها پیروز شده‌اند و من حاضرم روی این موضوع شرط ببندم!

    نماینده سابق کنست رژیم صهیونیستی: ما با ملّت ایران دشمن هستیم و با آن‌ها در حال جنگیم

    موشه فیگلین، سیاستمدار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو گفت: باید مردم ایران را بمباران کرد و به آنها گرسنگی داد! این ایران است که نظم نوین جهانی را ترسیم کرد و تغییر بزرگ ژئوپلیتیکی را رقم زد!
    آمریکا در برابر ایرانی‌ها شکست خورد و دُمَش را گذاشت روی کولش و عقب‌نشینی کرد؛ ایران اراده خود را تحمیل کرد.
    بدون هیچ تردیدی، اگر توازن قوا را در نظر بگیریم، ایرانی‌ها پیروز شده‌اند و من حاضرم روی این موضوع شرط ببندم!

    خبرگزاری میزان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *