پزشکیان: سیاستهای تجاوزکارانه اسرائیل عامل ناامنی در منطقه است
رئیس جمهور ، سیاستهای تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی را عامل ناامنی در منطقه دانست و تصریح کرد: تجاوزات آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران به هدف نرسید.
رئیس جمهور ، سیاستهای تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی را عامل ناامنی در منطقه دانست و تصریح کرد: تجاوزات آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران به هدف نرسید.


دیدگاهتان را بنویسید