google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

پزشکیان: سیاست‌های تجاوزکارانه اسرائیل عامل ناامنی در منطقه است

  • کد نوشته: 9522
  • 22 ژوئن 2026
  • 0
  • رئیس جمهور ، سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی را عامل ناامنی در منطقه دانست و تصریح کرد: تجاوزات آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران به هدف نرسید.

    پزشکیان: سیاست‌های تجاوزکارانه اسرائیل عامل ناامنی در منطقه است

    رئیس جمهور ، سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی را عامل ناامنی در منطقه دانست و تصریح کرد: تجاوزات آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران به هدف نرسید.

    خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *