google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

برداشت گندم دیم از مزارع بهشهر آغاز شد

  • کد نوشته: 8772
  • 22 ژوئن 2026
  • 0
  • سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بهشهر از آغاز عملیات برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.

    برداشت گندم دیم از مزارع بهشهر آغاز شد

    سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بهشهر از آغاز عملیات برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.

    خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *