برداشت گندم دیم از مزارع بهشهر آغاز شد
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بهشهر از آغاز عملیات برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بهشهر از آغاز عملیات برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.
google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بهشهر از آغاز عملیات برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بهشهر از آغاز عملیات برداشت گندم دیم در مزارع این شهرستان خبر داد.
دیدگاهتان را بنویسید