تاکید استاندار بر نظارت بیشتر در مصرف بهینه انرژی
استاندار در بازدید سرزده از شرکت توزیع برق استان نظارت بیشتر در مصرف بهینه انرژی در تمامی بخش ها را خواستار شد.
استاندار در بازدید سرزده از شرکت توزیع برق استان نظارت بیشتر در مصرف بهینه انرژی در تمامی بخش ها را خواستار شد.


دیدگاهتان را بنویسید