برنامه ارتقای بهرهوری بخشهای اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» ابلاغ شد
در راستای انجام تکالیف مندرج در تبصره ماده (۲) برنامه هفتم پیشرفت، دبیرخانه نظام ملی بهرهوری ایران، برنامه ارتقای بهرهوری دو بخش اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» را جهت اجرا به تمام دستگاههای اجرایی نقشآفرین در این بخشهای اقتصادی ابلاغ کرد.
در راستای انجام تکالیف مندرج در تبصره ماده (۲) برنامه هفتم پیشرفت، دبیرخانه نظام ملی بهرهوری ایران، برنامه ارتقای بهرهوری دو بخش اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» را جهت اجرا به تمام دستگاههای اجرایی نقشآفرین در این بخشهای اقتصادی ابلاغ کرد.


دیدگاهتان را بنویسید