google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

برنامه ارتقای بهره‌وری بخش‌های اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» ابلاغ شد

  • کد نوشته: 8449
  • 22 ژوئن 2026
  • 0
  • در راستای انجام تکالیف مندرج در تبصره ماده (۲) برنامه هفتم پیشرفت، دبیرخانه نظام ملی بهره‌وری ایران، برنامه ارتقای بهره‌وری دو بخش اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» را جهت اجرا به تمام دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرین در این بخش‌های اقتصادی ابلاغ کرد.

    برنامه ارتقای بهره‌وری بخش‌های اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» ابلاغ شد

    در راستای انجام تکالیف مندرج در تبصره ماده (۲) برنامه هفتم پیشرفت، دبیرخانه نظام ملی بهره‌وری ایران، برنامه ارتقای بهره‌وری دو بخش اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» را جهت اجرا به تمام دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرین در این بخش‌های اقتصادی ابلاغ کرد.

    خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *