google-site-verification=mbTx4wlA-vmj4ll21CVOd3PoZPNN8GERLHibsl7V8TE
×

پویش «مهر حسینی، نذر خون» در اصفهان

  • کد نوشته: 8409
  • 22 ژوئن 2026
  • 0
  • پویش «مهر حسینی، نذر خون» در اصفهان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

    پویش «مهر حسینی، نذر خون» در اصفهان

    به گزارش عصر دنا، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: پویش «مهر حسینی، نذر خون» که از ابتدای ماه محرم در استان اصفهان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد فرصتی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و توسعه فرهنگ اهدای خون در جامعه است .

    کیان دهراب پور با اشاره به نیاز مستمر بیماران به خون و فرآورده‌های خونی افزود: در روزهای گرم سال میزان مراجعه برای اهدای خون کاهش پیدا می‌کند، در حالی که نیاز بیماران به خون همیشگی و حیاتی است.

    وی از مردم نوع‌دوست استان، به‌ویژه جوانان و بانوان دعوت کرد با حضور در مراکز انتقال خون و نذر خون خود در این ایام معنوی، یاریگر بیماران نیازمند باشند.

    مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت :هر واحد خون اهدایی می‌تواند جان حداقل سه بیمار را نجات دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *