جمعآوری بیش از ۲ هزار انشعاب غیرمجاز برق در فارس؛ ۴۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی احیا شد
رئیس گروه مدیریت انرژی شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲ هزار و ۱۸۰ فقره انشعاب غیرمجاز برق قطع و جمعآوری و در قالب طرح ملی مهتاب، ۴۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی احیا شده است.
رئیس گروه مدیریت انرژی شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲ هزار و ۱۸۰ فقره انشعاب غیرمجاز برق قطع و جمعآوری و در قالب طرح ملی مهتاب، ۴۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی احیا شده است.


دیدگاهتان را بنویسید