نشست مدیریت انرژی؛ افزایش جایگاههای سوخت ثابت و سیار در هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: استفاده از خودروهای سیار سوخترسان در بندرعباس، قشم و کیش با دریافت مجوزهای قانونی در دستورکار است.
استاندار هرمزگان گفت: استفاده از خودروهای سیار سوخترسان در بندرعباس، قشم و کیش با دریافت مجوزهای قانونی در دستورکار است.


دیدگاهتان را بنویسید