×

نشست مدیریت انرژی؛ افزایش جایگاه‌های سوخت ثابت و سیار در هرمزگان

  • کد نوشته: 7756
  • 22 ژوئن 2026
  • 0
  • استاندار هرمزگان گفت: استفاده از خودرو‌های سیار سوخت‌رسان در بندرعباس، قشم و کیش با دریافت مجوز‌های قانونی در دستورکار است.

    نشست مدیریت انرژی؛ افزایش جایگاه‌های سوخت ثابت و سیار در هرمزگان

    استاندار هرمزگان گفت: استفاده از خودرو‌های سیار سوخت‌رسان در بندرعباس، قشم و کیش با دریافت مجوز‌های قانونی در دستورکار است.

    خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *