نساجی، مهد فوتبال مازندران را به لیگ برتر بازگرداند!
هفته بیستونهم فوتبال جام آزادگان با برتری نساجی مازندران مقابل مس شهربابک در مهمترین بازی هفته و صعود قطعی شاگردان رضا عنایتی به لیگ برتر همراه شد.
هفته بیستونهم فوتبال جام آزادگان با برتری نساجی مازندران مقابل مس شهربابک در مهمترین بازی هفته و صعود قطعی شاگردان رضا عنایتی به لیگ برتر همراه شد.
به گزارش عصر دنا، در هفته بیستونهم رقابتهای فوتبال جام آزادگان، تیم نساجی مازندران با پیروزی برابر مس شهربابک در مهمترین دیدار این هفته، موفق شد بهطور قطع به لیگ برتر صعود کند. این موفقیت به شاگردان رضا عنایتی اجازه میدهد تا مهد فوتبال مازندران را دوباره به سطح اول فوتبال کشور بازگردانند.


دیدگاهتان را بنویسید