×

نساجی، مهد فوتبال مازندران را به لیگ برتر بازگرداند!

  • کد نوشته: 7672
  • 22 ژوئن 2026
  • 0
  • هفته بیست‌ونهم فوتبال جام آزادگان با برتری نساجی مازندران مقابل مس شهربابک در مهمترین بازی هفته و صعود قطعی شاگردان رضا عنایتی به لیگ برتر همراه شد.

    نساجی، مهد فوتبال مازندران را به لیگ برتر بازگرداند!

    هفته بیست‌ونهم فوتبال جام آزادگان با برتری نساجی مازندران مقابل مس شهربابک در مهمترین بازی هفته و صعود قطعی شاگردان رضا عنایتی به لیگ برتر همراه شد.

    به گزارش عصر دنا، در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال جام آزادگان، تیم نساجی مازندران با پیروزی برابر مس شهربابک در مهم‌ترین دیدار این هفته، موفق شد به‌طور قطع به لیگ برتر صعود کند. این موفقیت به شاگردان رضا عنایتی اجازه می‌دهد تا مهد فوتبال مازندران را دوباره به سطح اول فوتبال کشور بازگردانند.

    خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *