×

گفت‌وگوی تلفنی دیپلمات‌های ایران و امارات؛ گامی به سوی تقویت روابط!

  • کد نوشته: 14667
  • 26 ژوئن 2026
  • 0
  • در گفت‌وگوی تلفنی روز جمعه، وزرای امور خارجه ایران و امارات، سید عباس عراقچی و شیخ عبدالله بن زاید، گام‌های جدیدی را به سوی تقویت روابط دو کشور برداشتند. این تماس دیپلماتیک نشان‌دهنده عزم هر دو طرف برای گسترش همکاری‌ها و بهبود مناسبات است.

    گفت‌وگوی تلفنی دیپلمات‌های ایران و امارات؛ گامی به سوی تقویت روابط!

    در گفت‌وگوی تلفنی روز جمعه، وزرای امور خارجه ایران و امارات، سید عباس عراقچی و شیخ عبدالله بن زاید، گام‌های جدیدی را به سوی تقویت روابط دو کشور برداشتند. این تماس دیپلماتیک نشان‌دهنده عزم هر دو طرف برای گسترش همکاری‌ها و بهبود مناسبات است.

    به گزارش عصر دنا،

    تهران- ایرنا- سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، در بعدازظهر امروز (جمعه) به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند. این گفت‌وگوها به منظور تقویت روابط دو کشور انجام شد.

    خبرگزاری جمهوری اسلامی |صفحه اصلی | IRNA News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *