گفتوگوی راهبردی ایران و پاکستان در تلفن!
وزیر امور خارجه ایران و معاون نخست وزیر پاکستان در گفتوگویی تلفنی، ابعاد همکاریهای دوجانبه و مسائل راهبردی را مورد بررسی قرار دادند. این گفتگو در حالی انجام شد که روابط تهران-اسلامآباد به عنوان دو همسایه مهم آسیایی همچنان در کانون توجهات قرار دارد.
وزیر امور خارجه ایران و معاون نخست وزیر پاکستان در گفتوگویی تلفنی، ابعاد همکاریهای دوجانبه و مسائل راهبردی را مورد بررسی قرار دادند. این گفتگو در حالی انجام شد که روابط تهران-اسلامآباد به عنوان دو همسایه مهم آسیایی همچنان در کانون توجهات قرار دارد.
به گزارش عصر دنا،
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، سید عباس عراقچی، در بعد از ظهر امروز (جمعه) با محمد اسحاق دار، وزیر خارجه و معاون نخست وزیر پاکستان، به صورت تلفنی رایزنی کرد.


دیدگاهتان را بنویسید