گفتگوی تلفنی مارکو روبیو: آتشبس در کانون مذاکرات تلآویو و بیروت
در پی تنشهای منطقهای، مارکو روبیو، سناتور آمریکایی، با نخستوزیر رژیم صهیونیستی و فرمانده ارتش لبنان در مورد مذاکرات آتشبس میان تلآویو و بیروت گفتگو کرد. این تماس تلفنی بهمنظور تسهیل روند صلح و کاهش تنشها در منطقه انجام شد.
در پی تنشهای منطقهای، مارکو روبیو، سناتور آمریکایی، با نخستوزیر رژیم صهیونیستی و فرمانده ارتش لبنان در مورد مذاکرات آتشبس میان تلآویو و بیروت گفتگو کرد. این تماس تلفنی بهمنظور تسهیل روند صلح و کاهش تنشها در منطقه انجام شد.
به گزارش عصر دنا،
رسانههای اسرائیلی از برقراری تماس تلفنی مارکو روبیو با نخستوزیر این رژیم و جوزف عون خبر دادند که در آن به بحث و تبادل نظر درباره مذاکرات میان تلآویو و بیروت پرداخته شده است.


دیدگاهتان را بنویسید