×

گفتگوی تلفنی مارکو روبیو: آتش‌بس در کانون مذاکرات تل‌آویو و بیروت

  • کد نوشته: 14587
  • 26 ژوئن 2026
  • 0
  • در پی تنش‌های منطقه‌ای، مارکو روبیو، سناتور آمریکایی، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرمانده ارتش لبنان در مورد مذاکرات آتش‌بس میان تل‌آویو و بیروت گفتگو کرد. این تماس تلفنی به‌منظور تسهیل روند صلح و کاهش تنش‌ها در منطقه انجام شد.

    گفتگوی تلفنی مارکو روبیو: آتش‌بس در کانون مذاکرات تل‌آویو و بیروت

    در پی تنش‌های منطقه‌ای، مارکو روبیو، سناتور آمریکایی، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرمانده ارتش لبنان در مورد مذاکرات آتش‌بس میان تل‌آویو و بیروت گفتگو کرد. این تماس تلفنی به‌منظور تسهیل روند صلح و کاهش تنش‌ها در منطقه انجام شد.

    به گزارش عصر دنا،

    رسانه‌های اسرائیلی از برقراری تماس تلفنی مارکو روبیو با نخست‌وزیر این رژیم و جوزف عون خبر دادند که در آن به بحث و تبادل نظر درباره مذاکرات میان تل‌آویو و بیروت پرداخته شده است.

    مشرق نیوز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *