استانداری هرمزگان: ادارات با تأخیر باز میشوند تا هواداران تیم ملی راحت تماشا کنند!
استانداری هرمزگان با هدف تسهیل تماشای دیدار حساس تیم ملی، ساعت آغاز به کار ادارات را در روز شنبه ۵ تیرماه با ۲ ساعت تأخیر، به ۹:۳۰ صبح تغییر داد. این تصمیم به هواداران این امکان را میدهد که بدون دغدغه شغلی، از بازی تیم ملی لذت ببرند.
استانداری هرمزگان با هدف تسهیل تماشای دیدار حساس تیم ملی، ساعت آغاز به کار ادارات را در روز شنبه ۵ تیرماه با ۲ ساعت تأخیر، به ۹:۳۰ صبح تغییر داد. این تصمیم به هواداران این امکان را میدهد که بدون دغدغه شغلی، از بازی تیم ملی لذت ببرند.
به گزارش عصر دنا،
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اعلام کرد که به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای تماشای مسابقه حساس تیم ملی، تمامی ادارات این استان در روز شنبه ۵ تیرماه با تأخیری دو ساعته آغاز به کار خواهند کرد. بر این اساس، ساعت شروع فعالیت ادارات از ۹:۳۰ صبح مشخص شده است تا هواداران بتوانند این دیدار را به راحتی دنبال کنند.


دیدگاهتان را بنویسید