صدای عشق: شاهرود در سوگ حسین(ع)
مردم شاهرود در یازدهم محرم، با دلهایی پر از غم و چشمانی اشکآلود، به عزاداری برای سیدالشهدا (ع) پرداختند و نشان دادند که عشق به حسین (ع) همچنان در دلهایشان زنده است. گرمای عصر نتوانست از شور و حال این کاروان عشق بکاهد و صدای «یا حسین(ع)» در کوچههای شهر طنینانداز شد.
مردم شاهرود در یازدهم محرم، با دلهایی پر از غم و چشمانی اشکآلود، به عزاداری برای سیدالشهدا (ع) پرداختند و نشان دادند که عشق به حسین (ع) همچنان در دلهایشان زنده است. گرمای عصر نتوانست از شور و حال این کاروان عشق بکاهد و صدای «یا حسین(ع)» در کوچههای شهر طنینانداز شد.
به گزارش عصر دنا،
تیتر: نغمه عشق: شاهرود در عزای حسین(ع)
متن خبر:
شاهرود – ایرنا – نور تند خورشید در عصر یازدهم محرم به طور پیوسته بر شاهرود میتابید، اما مردم از گرما شکایت نمیکردند. ساکنان ولایتمدار با لبانی تشنه و قلبهایی غمگین و چشمانی پر از اشک گرد هم آمده بودند تا نشان دهند که هنوز پس از گذشت قرنها، کاروان عشق از این دیار عبور میکند و در کوچههای این شهر، صدای «یا حسین(ع)» از هر نوحهای بلندتر و پرطنینتر است.


دیدگاهتان را بنویسید