×

پویش «محرم سبز» برای کاهش پسماند و مصرف پلاستیک در گیلان

  • کد نوشته: 12994
  • 25 ژوئن 2026
  • 0
  • رشت- ایرنا- پویش «محرم سبز» با هدف کاهش مصرف پلاستیک، مدیریت بهینه پسماند، جلوگیری از اسراف غذا و صرفه‌جویی در مصرف آب در موکب‌ها و هیأت‌های مذهبی گیلان آغاز شده است.

    پویش «محرم سبز» برای کاهش پسماند و مصرف پلاستیک در گیلان

    رشت- ایرنا- پویش «محرم سبز» با هدف کاهش مصرف پلاستیک، مدیریت بهینه پسماند، جلوگیری از اسراف غذا و صرفه‌جویی در مصرف آب در موکب‌ها و هیأت‌های مذهبی گیلان آغاز شده است.

    خبرگزاری جمهوری اسلامی |صفحه اصلی | IRNA News Agency

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *