پویش «محرم سبز» برای کاهش پسماند و مصرف پلاستیک در گیلان
رشت- ایرنا- پویش «محرم سبز» با هدف کاهش مصرف پلاستیک، مدیریت بهینه پسماند، جلوگیری از اسراف غذا و صرفهجویی در مصرف آب در موکبها و هیأتهای مذهبی گیلان آغاز شده است.
رشت- ایرنا- پویش «محرم سبز» با هدف کاهش مصرف پلاستیک، مدیریت بهینه پسماند، جلوگیری از اسراف غذا و صرفهجویی در مصرف آب در موکبها و هیأتهای مذهبی گیلان آغاز شده است.


دیدگاهتان را بنویسید