تهران خنک تر می شود
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما در سطح استان از روز پنجشنبه خبر داد و گفت: وزش باد شدید و گردوخاک نیز تا پایان هفته در برخی مناطق ادامه خواهد داشت.
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما در سطح استان از روز پنجشنبه خبر داد و گفت: وزش باد شدید و گردوخاک نیز تا پایان هفته در برخی مناطق ادامه خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید