آن نیم دیگر من که تصویرسازی میکند به ازدحام فکر کن!
آن نیمه تصویرسازم، بیش از من زیسته. حالا از خواب پریده، دیوارها را کنار زده و از زینبیه، قتلگاه را میبیند؛ گویا چهل و دو سال، فقط یک چشمبرهمزدن بوده است.
آن نیمه تصویرسازم، بیش از من زیسته. حالا از خواب پریده، دیوارها را کنار زده و از زینبیه، قتلگاه را میبیند؛ گویا چهل و دو سال، فقط یک چشمبرهمزدن بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید