وزیر نفت عازم هند شد
وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد.
وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد.
وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد.
وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد.
دیدگاهتان را بنویسید