ملیپوش والیبال دختران: چرا موفقیت بانوان تکرار نشود؟/ هدف اول ما کسب سهمیه جهانی است
سرعتیزن تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران ایران با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا، گفت: هدف نخست ما کسب سهمیه مسابقات جهانی است و امیدواریم با ارائه نمایشهای خوب، به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.
سرعتیزن تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران ایران با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا، گفت: هدف نخست ما کسب سهمیه مسابقات جهانی است و امیدواریم با ارائه نمایشهای خوب، به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید