رایزنیهای ایران و پاکستان برای توسعه همکاریهای حمل و نقلی و ترانزیتی
وزیر راه و شهرسازی کشورمان از رایزنیهای تهران و اسلامآباد برای توسعه همکاریهای حملونقلی و ترانزیتی خبر داد و گفت: دو طرف علاوه بر بررسی مسائل مربوط به پایانههای مرزی، درباره احیای کریدور ریلی و گسترش ارتباطات بیشتر میان بنادر میان دو کشور نیز گفتوگو کردند.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان از رایزنیهای تهران و اسلامآباد برای توسعه همکاریهای حملونقلی و ترانزیتی خبر داد و گفت: دو طرف علاوه بر بررسی مسائل مربوط به پایانههای مرزی، درباره احیای کریدور ریلی و گسترش ارتباطات بیشتر میان بنادر میان دو کشور نیز گفتوگو کردند.


دیدگاهتان را بنویسید