ستاد حقوق بشر: تداوم حملات صهیونیستی به لبنان، نقض آشکار حقوق بشر
ستاد حقوق بشر با صدور بیانیهای، حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی لبنان و نقض حقوق بشر ناشی از آن را به شدت محکوم کرد. این حملات که منجر به شهادت چندین شهروند لبنانی شده، زنگ خطری برای جامعه جهانی در خصوص وضعیت حقوق بشر در منطقه است.
ستاد حقوق بشر با صدور بیانیهای، حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی لبنان و نقض حقوق بشر ناشی از آن را به شدت محکوم کرد. این حملات که منجر به شهادت چندین شهروند لبنانی شده، زنگ خطری برای جامعه جهانی در خصوص وضعیت حقوق بشر در منطقه است.
به گزارش عصر دنا، ستاد حقوق بشر در بیانیهای به شدت به ادامه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در جنوب لبنان واکنش نشان داد و این اقدامات را نقضی آشکار از حقوق بشر دانست. در این حملات که منجر به شهادت تعدادی از شهروندان لبنانی شده، ستاد حقوق بشر تاکید دارد که این نوع رفتارها نه تنها بر روی زندگی روزمره مردم تاثیر منفی میگذارد بلکه موجب تشدید تنشها و بحران انسانی در منطقه میشود. این بیانیه بهویژه بر لزوم احترام به حقوق بشر و حفاظت از غیرنظامیان در زمان بحرانها تاکید میکند و جامعه جهانی را به اقدام فوری در برابر چنین نقضهایی فرا میخواند.


دیدگاهتان را بنویسید