تاریخ انتشار:۱۵:۴۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
ابراهیم رضایی؛
عصر دنا: ابراهیم رضایی فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای دکتر روحانی رییس‌جمهور محترم دیروز در مراسم روز پزشک گفته‌اند: «هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری نباید کوتاه بیاید». احسنت بر این زبان گویا! جانا سخن از زبان ما می‌گویی، دم آقای روحانی گرم! اما تصدقت شوم چرا اینقدر دیر؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش «عصر دنا»ابراهیم رضایی فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای دکتر روحانی رییس‌جمهور محترم دیروز در مراسم روز پزشک گفته‌اند: «هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری نباید کوتاه بیاید». احسنت بر این زبان گویا! جانا سخن از زبان ما می‌گویی، دم آقای روحانی گرم! اما تصدقت شوم چرا اینقدر دیر؟

ما هم سه سال است که داریم همین را می‌گوییم، حسین شریعتمداری و حسن عباسی و کیهان و وطن امروز و فارس نیوز و مابقی لشکر دلواپسان هم سه سال است که همین را دارند فریاد می‌کشند اما با الفاظ بی‌شناسنامه و بی‌سواد و جهنمی و... نوازش! شدند. آنها هم می‌گفتند در برابر فشار بیگانه کوتاه نیایید، آنها هم تاکید داشتند که جناب ظریف مقابل تَشَرِ شیطان کم نیاورد و باج ندهد، مقابل شاه کویت زانو نزند و پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های سعودی‌ها دهد، اصلاً اصل درخواست منتقدان از کل مقامات عالی و ارشد کابینه در همین یک جمله جناب روحانی خلاصه می‌شود. مهمتر از فشار داخلی، فشار و تهدید خارجی است که کوتاه آمدن در برابر آن استقلال و آزادی و عزت کشور را مخدوش می‌کند.

ای کاش این همه توانی که دولت خرج حمله به امام‌جمعه مشهد کرد، برای مقابله با عهدشکنی و خیانت یانکی‌ها صرف کرده بود.
پ.ن: رهبر انقلاب، یکم فروردین 95: در همین توافق اخیر هسته‌ای... وزیر خارجه محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما اینجا را یا این خطّ قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین