کد خبر: ۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۵۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
دبیر اجرایی خانه کارگر استان خبر داد؛
عصر دنا: دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری انتخابات نمایندگان خانه کارگر این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علیرضا جنتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره خانه کارگر استان در روز چهارشنبه هفتم ماه جاری عنوان کرد: این کنگره با حضور معاون خانه کارگر جمهوری اسلامی و راس ساعت پانزده و سی دقیقه در سالن شهید ایزدپناه برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق اساسنامه خانه کارگر این کنگره هر چهارسال یکبار در مراکزاستان ها و به منظور انتخاب و معرفی نمایندگان خود به کنگره سراسری خانه کارگر برگزار می‌شود.

جنتی یادآور شد: در این کنگره افراد واجد شرایط از طریق انتخابات تعیین و به مرکز معرفی می‌شوند تا به نمایندگی از اعضای خانه کارگر استان در تصمیم گیری‌های کلان خانه کارگر کشور وارد عمل شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا کنون پنج نفر از اعضای خانه کارگراستان اعلام کاندیداتوری کرده اند، عنوان کرد: از بین کاندیداها دو نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

جنتی خاطرنشان کرد: تا 24 ساعت قبل از انتخابات افراد می‌توانند به خانه کارگر مراجعه و کاندید شوند.
وی از تمامی اعضای خانه کارگر ساکن در شهر یاسوج خواست تا در این کنگره حضور و در انتخاب نمایندگان خانه کارگر استان شرکت کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
خانه کارگر .کارگر نان ندارد تاخانه داشته باشد همه چی شد تبلیغات توخالی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.