تاریخ انتشار:۱۷:۰۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه سوق گفت: نماز جمعه محل بیان مصالح، مقررات و مسائل سیاسی روز کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می گردند.

وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.

کیانی‌اصل به هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از مقاطع فراموش نشدنی و بی نظیر تاریخ ایران و یک مقطع بسیار تاریخی است و دفاع مقدس دفاع شجاعانه ملت ایران بوده که لحظه ای دست از مبارزه نکشید تا مقابل دشمن پیروز شد.

خطیب جمعه سوق تصریح کرد: از جلوه های معنویت در دفاع مقدس حالت تضرع، استغاته و راز نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بود و دفاع مقدس فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد.

کیانی‌اصل به بیان و اهمیت نماز جمعه اشاره و یادآور شد: نماز جمعه محل بیان مصالح، مقررات و مسائل سیاسی روز کشور است و یکی از رسالتهای مهم ائمه جمعه روشنگری و افشاگری در جهت مصالح و منافع کشور است و انشالله مسئولان محترم نقدپذیری را ملاک عمل قرار دهند و در برابر نقدهای صحیح و مشفقانه مواضع ناصحیح اتخاذ نکنند.

امام جمعه سوق در پایان آغاز بازگشایی مدارس را به فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین