کد خبر: ۴۸۲
تاریخ انتشار:۱۱:۱۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
عضو فراکسیون امید؛
عصر دنا: احمد حمزه در خصوص کاندیداتوری عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: عارف می‌گوید که امکان ندارد کاندیدا شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احمد حمزه عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با  راه دانا؛ در خصوص کاندیداتوری عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: عارف می‌گوید که امکان ندارد کاندیدا شود.

 

وی افزود: من با آقای عارف صحبت می‌کردم و خود وی می‌گفت که در انتخابات کاندیدا نمی‌شوند.

 

عضو فراکسیون امید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "اگر عارف کاندیدا شود آیا فراکسیون از وی حمایت می‌کند؟" اظهارداشت: اگر ما در شرایط جدیدی قرار گرفتیم، فراکسیون تصمیم می‌گیرد که چگونه عمل شود و هر چه فراکسیون تصمیم بگیرد همان اجرا می‌شود.

 

حمزه ادامه داد: قطعا آقای عارف سرخود وارد انتخابات نمی‌شود، ایشان انسان عاقلی است که با مشورت فراکسیون اقدام می‌کند و اقدامی که با مشورت فراکسیون باشد، حمایت فراکسیون را هم در پی خواهد داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.