کد خبر: ۴۴۸
تاریخ انتشار:۱۴:۳۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد، گفت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری تنظیم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام رضا قاسمی پیش از ظهر امروز در بازدید از کانون‌های فرهنگی مساجد و حضور در جشن‌های غدیر که به همت این کانون‌ها برگزار شده است، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد یکی از مکان‌های مهم اجرای سیاست‌های رهبری است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: کارها و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد در راستای سیاست‌ها و اهداف مقام معظم رهبری تنظیم شده است.

وی با اشاره به شعار سال 95 (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، یادآور شد: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور در همین راستا برنامه‌های مختلفی را جهت اجرا در کانون‌ها به دبیرخانه‌های سراسر کشور ابلاغ کرده است.

قاسمی ادامه داد: در همین راستا ما نیز اقدام به تشکیل هسته‌های پژوهشی در کانون‌ها، شناسایی و جذب افراد توانمند و پژوهشگر کرده‌ایم.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، خانواده، جمعیت، بصیرت افزایی و کارآفرینی را از مهم‌ترین موضوعات پژوهشی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امسال کارهای خوبی در خصوص تحقق برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد صورت گرفته است، گفت: نظارت و پیگیری‌های منظم رابطان منطقه‌ای کانون‌ها به تحقق این اهداف کمک بیشتری کرده است.

مهناز تیرزه نیز در ادامه اظهار کرد: واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد عزم خود را جزم کرده تا کارهای بزرگی را در این حوزه انجام دهد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده واحد خواهران کانون‌های فرهنگی استان، گفت: با کمک رابطان منطقه‌ای سعی در توسعه هسته‌های پژوهشی و تحقق اهداف ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد را داریم.

کارشناس امور خواهران کانون‌های فرهنگی مساجد استان، تعداد رابطان منطقه‌ای خواهر استان را حدود 30 نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون با کمک این رابطان حدود 10 هسته پژوهشی در کانون‌های فرهنگی سراسر استان تشکیل داده ایم.

وی از شناسایی و جذب دیگر افراد توانمند در این حوزه خبر داد و گفت: کار تشکیل هسته‌های پژوهشی و اجرای طرح‌های مطالعاتی در موضوعات خواسته شده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین