کد خبر: ۴۱۱
تاریخ انتشار:۱۶:۴۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد
عصر دنا: معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 19 هزار مورد سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان صورت گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مجید محنایی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این نشست‌ را رفع مشکلات ایثارگران دانست و اظهار کرد: روزی به‌نام روز رزمندگان در تقویم نیست و باید ادارات استان از رزمندگان خود در آستانه هفته دفاع مقدس تجلیل کنند که این تجلیل براساس میزان حضور در جبهه‌ها باشد.

معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری اجلاسیه ملی شهدای استان در مهر ماه جاری افزود: مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری کنگره ملی شهدا همکاری کنند.

وی تصریح کرد: در آستانه برگزاری اجلاسیه، ادارات و خیابان‌های اطراف آنها تزیین و تمثال شهدا نصب شود تا استان حال و هوای ایثار و شهادت و دفاع مقدس را به خود بگیرد؛ ضمن اینکه ادارات مهمانسراها و سایر امکانات خود را در اختیار برگزاری این کنگره قرار دهند.

محنایی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تا پایان هفته دولت سال جاری 19 هزار مورد سرکشی از خانواده‌های ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا، آزادگان و رزمندگان توسط بنیاد شهید، مسؤولان استانی و سپاه انجام شده است.

محنایی در ادامه به معافیت ایثارگران از پرداخت حق انشعاب آب، برق و گاز خبر داد و افزود: ایثارگرانی که خانه احداث کنند از پرداخت عوارض آب، برق و گاز و همچنین هزینه صدور پروانه ساختمانی معاف می‌شوند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌هایی که در اجرایی کردن این مصوبه دچار مشکل هستند برای رفع آن از طریق مجاری ذی‌ربط اقدام کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.