تاریخ انتشار:۲۰:۰۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دانشگاه با کمبود فضای فیزیکی و رفاهی مناسب و همچنین اعضای هیئت علمی متناسب با نیاز از حیث کمی و کیفی روبه‌رو است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): خسرو نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهرماه امسال 370 داشنجوی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد فاغ‌التحصیل می‌شود که برخی از آنان بومی استان و برخی نیز از سایر استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری، اصفهان، بوشهر، خوزستان و فارس هستند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روند دانشگاه‌ها پذیرش کمی و کیفی دانشجو است، عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان این استان در سال تحصیلی جدید تنها در یک رشته علوم تربیتی با گرایش دبستان و پیش دبستانی پذیرش دارد که در این رشته 110 دانشجو دختر و 105 نفر پسر وارد این دانشگاه می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین مشکلات این دانشگاه را نبود فضای فیزیکی و رفاهی مطلوب عنوان کرد و افزود: البته سازمان آموزش و پرورش در صورت نیاز دانشگاه در زمینه تامین فضا و تجهیزات از طریق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در حد توان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

نظری تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان کشور از محل ردیف تعمیر، تجهیز و تملک سالانه خدماتی را در اختیار استان قرار می‎دهد که این مهم به نوبه خود ستودنی بوده و تا حدودی برخی مشکلات رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از محدودیت‌ها دانشگاه فرهنگیان استان، نبود هیئت علمی از حیث کمی و کیفی متناسب با نیاز پردیس‌ها است اظهار داشت: 10 تا 15 عضو هیئت علمی داریم که برخی متناسب با شاخص‌های وزارت علوم و برخی نیز با نظر هیئت امنا بکار گرفته شده و در مجموع بخشی اعظمی از نیاز دانشگاه فرهنگیان از طریق استادان حق‎التدریسی متناسب با نیاز دانشگاه به تفکیک جنسیت و رشته انتخاب می‌شود که این مسئله یکی از چالش‌های مهم این مجموعه علمی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هنوز بسیاری از دانشجویان و اولیا این دانشگاه را نمی‎شناسند که انتظار می‌رود رسانه‎ها در زمینه معرفی و بیان عملکرد تلاش کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین