تاریخ انتشار:۱۷:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: اجرای مطلوب طرح آموزش ورزش شنا و فنون آن به دانش آموزان ششم ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:روند اجرای طرح آموزش ورزش شنا و فنون آن به دانش آموزان ششم ابتدایی مطلوب و قابل قبول است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛فرشید کرمی در بازدید از اجرای این طرح در استخر شهدای دانش آموز شهر یاسوج،افزود:قرار است با اجرای این طرح به ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز در سطح استان آموزش فنون شنا ارائه شود.
وی،با بیان اینکه این طرح از چهارم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد،گفت:هدف از اجرای این طرح مهارت آموزی،ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش اموزان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی آنها و نیز هدایت دانش آموزان مستعد به سمت ورزش مفرح شنا می باشد.
فرشید کرمی،افزود: از مجموع ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز ششم ابتدایی جامعه هدف این طرح در استان هزار و ۸۱۳ نفر آن مربوط به شهرستان بویراحمد است.
وی ،با بیان اینکه در قالب این طرح آموزش فنون شنا در ۱۰ جلسه به دانش آموزان ارائه می شود،گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون در شهرستان بویراحمد دانش آموزان ۱۲ مدرسه در ۴ جلسه آموزش های لازم در زمینه شنا به اجرا درآمده است.
کرمی افزود: در پایان برای دانش آموزان شرکت کننده درطرح مهارت آموزی شنا ، گواهی مهارت شنا صادر و ارائه می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.