تاریخ انتشار:۱۴:۵۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم جشن بزرگی با حضور مسئولان شهرستان لنده و معلمین، بازنشستگان و خانواده‌های متوفی فرهنگی در سالن ورزشی پوریای ولی لنده برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده با تبریک روز معلم گفت: امروز افتخار این را داریم که بگوییم بر اساس شاخص‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان از بین ۱۳ منطقه مقام دوم استان را در همه شاخص‌ها کسب کرده است.
عبدالرحیم آهنین جان افرود: تیم جوان و باتجربه معاونین مدیریت آموزش‌وپرورش و کارشناسان و همه مدیران مدارس با همکاری و همراهی با سایر ادارات باعث کسب چنین رتبه‌ای شد.
رئیس اداره آموزش‌وپرورش لنده گفت: در دو سال دولت رئیسی بیش از ۸ مدرسه باهمت و پیگیری فرماندار، مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش‌وپرورش استان باعث شد تا این اقدام بی‌سابقه باشد.
همچنین فرماندار لنده با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند: «معلمی شغل انبیاست» گفت: این فرمایش امام (ره) نشان از نقش توحیدی معلمین در تربیت و پرورش ذهن‌ها و اندیشه‌های فرزندان ما در جامعه است.
وی افزود: تمام انبیا الهی آمدند تا اعلام کنند که خدا یکی است؛ لذا این خداوند است که بر انس و جن تسلط دارد و هیچ برگی بدون اذن و اراده الهی زمین نمی‌افتد؛ لذا معلمین نیز باید در راستای ترویج گفتمان توحیدی یک انسان در طراز مقام توحیدی تربیت کنند.
دانش گفت:باید دانش‌آموز ایرانی را سرشار از امید کنیم و لازمه آن تلاش و کوشش معلمین مؤمن و انقلابی است که این رسالت سترگ را بر دوش دارد.
فرماندار شهرستان لنده گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده یک کار فرهنگی و تأثیرگذار معنوی در راستای گرامیداشت مقام شهدا در روز سوم خرداد در ورزشگاه شهید دستغیب لنده با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
در ادامه گروه طنز بچه‌های آسمان به اجرای نمایش پرداخته و در ادامه از خانواده فرهنگی شهید عزیزالله انجام و معلمین نمونه شهرستان لنده، فرهنگیان بازنشسته و خانواده‌های متوفی فرهنگی تجلیل شد.-

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین