تاریخ انتشار:۱۳:۰۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفری دو روزه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفری دو روزه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

در این سفر ضمن نشست های تعاملی با کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان، قرار است از پروژه های در حال اجرا و تصفیه خانه های آب و فاضلاب استان نیز بازدید شود.

امید صالحی در نشست ابتدایی با مدیران ارشد بازرسی شرکت مهندسی آبفا گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی است با ۱۰ درصد آب کشور و منابع عمده نفت و گاز ، استانی که علیرغم این داشته ها اما همچنان در زمینه زیرساخت های آب و فاضلاب جای کار دارد.

مدیرعامل آبفا استان گفت: کمک های خوبی دولت سیزدهم داشته، در یاسوج و چرام پروژه های بر زمین مانده فعال شد، حدود ۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه های آب مرکز استان تخصیص شد، در چرام برای تشکیل فاز ابنیه تصفیه خانه فاضلاب ۴۰ ميليارد تومان گذاشته شد و در جهاد آبرسانی بیش از ۲۲۰ ميليارد تومان تخصیص و ۱۰۷ روستا آبرسانی پایدار صورت گرفت، برخی مناطق از جمله بوستان و امیرشهریار چرام بعد از ۴۰ سال اصلاح شبکه صورت گرفت، اما حجم مشکلات بر زمین مانده توجه بیشتر را یک ضرورت جدی ساخته است.

وی گفت: ما در کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۷ هزار مشترک داریم که ۴۰ هزار مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و این یعنی در زمینه اعتبارات جاری ما فقط می‌توانیم برای حقوق برنامه‌ریزی کنیم، اما ما پا را فراتر گذاشتیم و با تلاش همکاران محترم از محل اعتبارات و داشته های داخلی پروژه هایی را در چیتاب، بهمئی و گچساران اجرا کردیم که قریب به ۱۲۰ ميليارد ريال صرفه جویی اعتباری رخ داد.

در ادامه رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکی از اهداف مهم سفر ما تدوین نقشه راه مناسب با چکش کاری آن در استان های مختلف و در نهایت ارائه به وزارت نیرو است.

خاتمی افزود: روند گزارشات بازرسی کاهشی است و این نشان می‌دهد در مسیر درست و مناسبی هستیم.

وی افزود: کاهشی شدن گزارشات سازمان بازرسی یعنی ایرادات کم شده است و بدون شک این یعنی در مجموع نیروی انسانی و مدیریت ها به درستی و مناسب دز جای خود قرار گرفته اند.

خاتمی گفت: مجموعه آبفا جزو سالم ترین ارگان های اجرایی است و از این جهت به خود می بالیم، در این استان زمان پاسخگویی به شکایات زیر ۵ روز است که این مساله نیز جای تقدیر دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین