تاریخ انتشار:۱۳:۳۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف 10 تن و 500 کيلو گرم چوب قاچاق از يک دستگاه کاميون بنز در اين شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا؛سرهنگ ارسلان خادميان در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور های مواصلاتی اين شهرستان ايست و بازرسی داير کردند.

وی افزود: مأموران حين انجام ايست و بازرسی به يک دستگاه خودروی کاميون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

خادميان تصريح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور 10 تن و 500 کيلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اينکه، در اين رابطه 1 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.

خاطرنشان کرد: با توجه به اهميت حفظ منابع طبيعی و جلوگيری از تخريب اين منابع توسط سودجويان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با اين اخلاگران در دستور کار می باشد و شهروندان می توانند مراتب را از طريق پل ارتباطی 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین