کد خبر: ۲۳۴۴۰
تاریخ انتشار:۱۷:۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در نشست تشکیلاتی تشکل های معلم محور استان خبر داد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:در راستای بهره مندی از خرد جمعی اقدام به راه اندازی تشکل های معلمی در استان فارس کردیم و در گام نخست بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم عضو این تشکیلات شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر فرشید قاسمی در نشست تشکیلاتی تشکل های معلم محور استان با حضور هیات رئیسه و سرگروه های چهار تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی ، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: امیدوارم در مسیر تعلیم و تربیت با انسجام و همدلی بتوانیم فارس را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی افزود:بینش، دانش، کرامت و مهارت هایی که معلمان عضو تشکل های معلم محور استان از آن برخوردار هستند می تواند الگوی سایر معلمان کشور شود.
قاسمی گفت: در قله بودن اتفاقی نیست بلکه این ویژگی و تلاش ها فراوان هست که باعث شده تا رهبر معظم انقلاب اصطلاح در قله بودن را به استان فارس نسبت دهد.
وی ادامه داد: با توکل بر خداوند و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با تلاش و همدلی می توانیم فارس را ارتقا دهیم لذا مطمئنا به مقصود خواهیم رسید.
وی اضافه کرد: شایسته بودن و تاثیر گذار بودن دو ویژگی است که باید در معلمان تقویت شود و آن را در فرآیند تعلیم و تربیت به ودیعه بگذارند.
قاسمی گفت: در راستای بهره مندی از خرد جمعی اقدام به راه اندازی تشکل های معلمی در استان فارس کردیم و در گام نخست توانستیم چهار تشکل؛ چهار تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی ، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول را با عضویت بیش ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم تشکیل دهیم البته این آمار به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:از ترسیم نقشه راه سه ساله آموزش و پرورش فارس خبر داد و گفت: در این تشکل ها سعی کردیم با عضویت معلمان جوان، از ایده ها و ابتکارات آنها در ترسیم برنامه سه ساله ترسیم شده بهره مند شویم لذا اگر از خرد جمعی در برنامه ها استفاده کنیم قطعا کارهای بزرگی انجام می شود.
قاسمی گفت: شروع کردن، استمرار داشتن همراه، بهبود مداوم، نظم و انضباط و برنامه داشتن، چهار شاخصه ای است که در مسیر ترسیم شده تعلیم و تربیت به ما کمک می کند تا این راه را با موفقیت طی کنیم.
وی افزود: وجود موثرمعلمان جوان در سطح استان، باعث می شود تا آموزش و پرورش فارس حرف ها برای گفتن داشته باشد لذا نتیجه کارها بسته به تلاش این معلمان دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین