کد خبر: ۲۳۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۳۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی اوقات معارضات مانع برطرف شدن مشکلات اینترنت در نقاط کور استان و شهر یاسوج می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، خداداد خالق پناه گفت: گا‌هی برای رفع نقاط کور اینترنت در برخی شهر‌ها، شهرداری و یا مردم معارض می‌شود و با راه‌اندازی دکل در کنار محل سکونتشان مخالفت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان با بیان اینکه متاسفانه معارضات سرعت کار را کاهش می دهد و موجب جلوگیری از توسعه طرح های مخابرات می شود از
دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری‌ها همکاری لازم برای توسعه شبکه اینترنت داشته باشند.
وی افزود: طراحی شبکه سیار ما قبلاً برای یک شهر با ساختمان‌های یک طبقه یا دو طبقه بوده است، اما اکنون در سطح شهر یاسوج ساختمان‌های ۵ تا ۱۰ طبقه وجود دارد این موارد باعث می‌شود که پوشش با مشکل رو به رو شود و شاهد نقاط کور اینترنت در شهر یاسوج باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک سری افزایش ارتفاع دکل در دستور کار است و یک سری جا به جایی دکل را داریم که با این کار‌ها نقاط کور پوشش داده می شود.
خالق پناه بیان کرد: مثلاً در خیابان معلم‌ها، شهرک جهاد، امامت ۱۴، امامت ۷، کاشانی ۱۰ و شهادت ۱۱ از جمله نقاطی هستند که یا در حال افزایش ارتفاع دکل و یا جا به جایی دکل هستیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
در کنار جمعه بازار و کوی مخابرات یاسوج که اصلا انت دهی نیست ماندم در عصر فضا هنوز اینترنت در مرکز شهر نداریم واتساپ را قطع کردید و دارید فیلتر شکن می فروشید مرگ بهتر از اینجور زندگیه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین