تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبیین شعار سال باید با هدف تقویت سرمایه اجتماعی برای مشارکت مردم باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، هاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت افزود: ضرورت ایجاب می‌کند طرح‌های اقتصادی هرکدام دارای پیوست رسانه‌ای با هدف تقویت مردم برای مشارکت باشد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که نیازمند اطلاع رسانی است که این کار فقط با برنامه ریزی پیوست رسانه‌ای محقق می‌شود.
معاون خبر صدا و سیمای استان هم از انجام کار پژوهشی برای عملیایت کردن شعار سال خبر داد وگفت: این کار تحقیقاتی به همه ابعاد شعار سال و چگونگی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخته است.
احمدعلی احمدپور افزود: این کار پژوهشی در ۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و ما می‌توانیم حتی آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: شورای اطلاع رسانی استان با هدف تبیین اهداف خدمات نظام به مردم تشکیل شده است.
امین درخشان افزود: رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بیان هنرمندانه خدمات نظام در استان، گامی مهم برای تبیین این شعار بردارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین