تاریخ انتشار:۱۴:۱۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ هندبالیست از استان کهگیلویه و بویراحمد به پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان کشور دعوت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مصطفی پارسائی دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان پسر آغاز شد. این اردو تا ۷ اردیبهشت به میزبانی استان تهران برپاست.

وی اظهار کرد: روح الله عادلخانی،احمدرضا آرام، ماهان دولتخواه، بنیامین خداوردیان، امیرحسین کرمی، مهرشاد دانشی ۶ بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

بازیکن به دعوت کادرفنی به این اردو دعوت شده‌اند. تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می کند که قرار است تیر و مرداد امسال برگزار شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین