کد خبر: ۲۳۳۷۸
تاریخ انتشار:۱۳:۴۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: استاندار همدان با اشاره به اینکه طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان و نوجوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان باید با استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های فرهنگی و اماکن ورزشی در دستور کار قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش  عصر دنا به نقل از جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری باید با نگاه همه شمول تمام جوانان را مورد توجه قرار دهیم چراکه آن‌ها فرزندان راستین ایران اسلامی هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه واژه‌ پر معنای جوان باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد که یکی از آن ابعاد، امر مهم ازدواج و فرزندآوری است، افزود: ذات جوانان ایرانی موحد، خداجو و دلبسته‌ی اهل‌بیت (ع) و انقلاب‌ اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان و نوجوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد، بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان باید با استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های فرهنگی و اماکن ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: سرنوشت و آینده کشور در دست جوانان است و باید در برنامه‌ریزی‌ها با استفاده از تمام ظرفیت‌ها جوانان را در مسیر ارزش‌ها، رشد و تعالی قرار دهیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه جوانان، پیروزی انقلاب‌اسلامی را رقم زدند و جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و کشور را به بالندگی رساندند، گفت: از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در بطن کار ساماندهی امور جوانان باید استفاده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی ازدواج آسان برای رفع سختگیری در امر ازدواج جوانان باید در جامعه به طور گسترده انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین