تاریخ انتشار:۱۵:۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد به مقام سوم مسابقه تیراندازی اهداف پروازی منطقه‌ای آزاد کشور رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، مسابقه تیراندازی اهداف پروازی منطقه‌ای آزاد کشور به میزبانی استان بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر بوشهر برگزار شد که در پایان آقایان نعمت میراحمدی و محمد یادسار هردو فارس در بخش انفرادی بر سکوی قهرمانی و نائب قهرمانی ایستادند.
همچنین پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد نیز به مقام سوم این مسابقه رسید
در بخش تیمی این مسابقات که با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد با حضور، ۴۳ تیرانداز برگزار شد تیم بوشهر متشکل از (آقایان عبدالعلی ستوده خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و خانم زهرا انصاری) مقام اول، مقام دوم تیم زاگرس فارس (آقایان علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی) و تیم رامجرد مرودشت فارس (آقایان جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر) نیز به مقام سوم رسیدند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین