تاریخ انتشار:۱۰:۰۷ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: به منظور رسیدگی و حل مشکلات حقوقی و قضایی کارخانه قند یاسوج نشستی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس کل دادگستری استان در جلسه رفع مشکلات قضایی بزرگترین کارخانه تولیدی استان یکی از اولویت‌های قضایی قوه قضاییه، حمایت همه جانبه از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت:دادگستری استان برای راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج حمایت خود را ادامه می دهد.

افراسیاب افزود: از آنجا که موانعی در جهت راه‌اندازی این کارخانه وجود دارد دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه تعامل سازنده دستگاه قضایی با دولت در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه اقتصاد مقاومتی پررنگ‌تر است، خطاب به ادارات و سازمان هایی که طلبکاری هایی از این کارخانه در سنوات گذشته دارند، اضافه کرد: از آنجا که کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد است، شایسته است این ادارات نسبت به تقسیط بدهی‌ها و امحال آنها اقدام کرده و مانع تعطیلی این کارخانه و از بین رفتن فرصت‌های اشتغال این واحد اقتصادی مهم در استان شوند.

عیسی حسنی معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و عسکری معاون اقتصادی استانداری گزارشی از روند عملکرد دستگاه قضایی استان جهت بازگرداندن کارخانه به بیت المال و تلاش برای راه‌اندازی و رفع موانع و شروع به تولید ارائه کردند.

همچنین نادری مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نکاتی را در باره مشکلات این شرکت از قبیل عوامل اساسی و مهم در راه‌اندازی و تداوم کار کارخانه و برداشت وجوه مربوط به سرمایه در گردش از طریق ادارات و طرح دعاوی در محاکم و کمیسیون‌ها شبه قضایی مطرح کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین