کد خبر: ۲۱۶۶۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۴۹ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
ورود دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات انتخاباتی؛
عصر دنا: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاسیس شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دادستان استان با بیان اینکه در قانون جدید انتخابات جرم انگاریهای جدیدی تدوین شده است گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان تاسیس شده است.

ملک حسینی افزود: برای اعمال دقیق قانون، ضابطین خاص انتخابات در استان انتخاب و به شورای نگهبان معرفی خواهند شد.

وی فعالیت رسانه ها برای ایجاد شور انتخاباتی را ستود اما تاکید کرد : در شرایطی که امکان تبلیغ مجازی برای همه نامزدها تسهیل شده اما باید مراقب بودفضای تبلیغات از مسیر قانون اخلاق و عدالت خارج نشود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان هم با بیان اینکه نگرانی ها از بابت چینش هیئتهای اجرائی برطرف شده گفت: با این حال حضور اعضای این هیئت در محافل، جلسات تبلیغاتی و فعالیت برای نامزدهها جای نگرانی دارد.

جوکار افزود: بر اساس قانون فعالیت مدیران و کارکنان دولت در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم گفت: ده مدیر، معاون و کارمند متخلف که در کاروانهای تبلیغاتی کاندیداها شرکت کرده اند و یا از امکانات اداری در جهت خدمت به نامزد انتخاباتی استفاده کرده اند شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

شاهینی مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری هم گفت: برخی از دستگاههای اجرائی و خدمات رسان نیز در حمایت از نامزدهای انتخاباتی خدمات رسانی سفارشی و بی ضابطه ارائه کرده اند.

عمرانی رئیس پلیس فتای استان هم گفت: یکی از ادارات استان پهنای باند اینترنتی ویژه ای برای تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدها اختصاص داده است.

درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: همایش بزرگ رسانه و انتخابات با هدف باز آموزی قوانین انتخابات و پیشگیری از وقوع جرم در فضای رسانه ای استان آذر ماه برگزار می شود.

افراسیابی رئیس کل دادگستری استان هم بر مشارکت و همیاری همه دستگاهها برای افزایش مشارکت در انتخابات را ضروری عنوان کرد و گفت: هرگونه فعالیت و رفتاری که منجر به ایجاد فضای یاس و ناامیدی و کاهش مشارکت سیاسی شود جرم است و دستگاه قضا براساس وظایف قانونی اش با عوامل ناامید کنند برخورد می کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
عدالت
|
Netherlands
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
جون خت هرچه تیتر بزنی هرچه پرونده درست کنید بازهم روشنفکر خودش برنده انتخابات هستش
پاسخ ها
مارگون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ازگفت۶ هات معلومه درپی تخلف وتقلبی درود بر مدیرکل دادگستری با اقتدارش وپیاده کردن قانون ،هیچ فردقانون گریزی نمی تواند واضع قانون باشد،مردم امیدی به نمایندگان ضعیف درامر قانونگذاری ندارند بلکه انتظاربی قانونی دارند که درکارناول های انتخاباتی اخیرهمه چیز نمایان شد مردم ودستگاههای امنیتی بیدارند وتذکرات رهبری عملیاتی خواهدشد
مطلع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
قبول دارم، باید نامش را گذاشت شور انتخاباتی، فراموش نشود این شور انتخاباتی خواست نظام و علی الخصوص رهبری میباشد. در ضمن فعالیت در ساعت خارج از تایم اداری و استفاده از وسایل و تجهیزات شخصی حق مسلم است، هیچ کسی هم نمیتواند دخل و تصرفی در این مورد داشته باشد.
شیرینی وتهلایی هردو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
توکه ولایی هستی پرچم فرانسه بعنوان متخاصم ایران درهر زمینه درکامنتت چیکار میکنه اکثرجاهایی که پیغام دادی باپرچم بیگانه بودی مگه فرانسه هم فاتحه خونیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
دوستان خب دیگه وقت ازاد زیاد دارین د هرروز بریت مراسم
علی برکت الله
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
قعطاً باید به شهرستان دنا ورود پیدا کنه مخصوصاً جهاد کشاورزی ببینه چه کثافت کاریای انتخاباتی راه انداختن متأسفانه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین