تاریخ انتشار:۱۲:۰۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: حقوقدان شواری نگهبان کشور به منظور بررسی وضعیت و سازماندهی هیات‌های نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عضو حقوقدان شورای نگهبان در بدو ورود به یاسوج به مقام شامخ شهیدان کهگیلویه و بویراحمد ادای احترام کرد.
کد خدایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر امروز غزه زیر بمباران صهیونیست جنایتکار رفته بخاطر این است که آنها حقشان را می خواهند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از ملت مظلوم فلسطین عین آرمان انقلاب است افزود: مسیری که بنیانگذار انقلاب برای فلسطین تعیین کرده ادامه دارد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با قدردانی از مشارکت خوب مردم استان در ادوار گذشته انتخابات از مسئولان محلی خواست همه ساز و کار‌های لازم را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و برگزای انتخابات سالم فراهم کنند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان به آماری چشمگیر از مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد همواره از نظر مشارکت در انتخابات در کشور یکی از استان‌های اول تا سوم بوده است.
کدخدایی گفت: حتی در ادواری که در کشور کاهش مشارکت داشتیم در کهگیلویه و بویراحمد همواره مشارکت مردم بالا بوده است و امیدواریم در این دوره از انتخابات با تدابیر مسئولان امام جمعه و استاندار و هیئت‌های نظارت و اجرایی شاهد مشارکت گسترده و همیشگی مردم در استان باشیم.
کدخدایی با هدف بررسی وضعیت و سازماندهی هیاتهای نظارت بر انتخابات، شرکت در همایش ناظران شورای نگهبان و دیدار با مسئولان محلی به یاسوج سفر کرده است.
خبر تکمیل می شود...

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین