تاریخ انتشار:۱۴:۳۳ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: کاروان حمل درب باب المهدی آستان مقدس حرم عسکریین با حضور مردم و برخی مسئولان دهدشت بدرقه شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، کار ساخت درب باب المهدی توسط معاونت جذب و مشارکت‌های مردمی عتبات عالیات استان و با مشارکت مردم استان از حدود دوسال پیش آغاز شده است.
با حضور مردم ولائی و تعدادی از مسئولان در مدرسه حضرت اسماعیل شهر دهدشت مراسم معنوی استقبال از کاروان حمل درب باب المهدی انجام شد.
در این مراسم معنوی، مردم دهدشت ضمن ادای احترام، اهداء نذر و تبرک این درب مطهر عشق و ارادت خود را به ائمه معصوم (ع) و خاصه امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) پدر و جد بزرگوار امام زمان (عج) ابراز کردند.
این درب قرار است پس از برگزاری آئین‌های استقبال مردمی در شهرستان‌های مختلف استان از جمله چرام، باشت، کهگیلویه، گچساران و بویراحمد و با تکمیل آب طلا کاری نهائی، برای نصب در آستان مقدس عسکریین به شهر سامراء منتقل می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین