تاریخ انتشار:۲۰:۱۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان آماده برگزاری جشن‌های عید غدیر خم به صورت گسترده و باشکوه است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، هاشم موسوی نیا معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه ۱۵ تیر کاروان شادی به صورت پیاده‌روی مسیر امامزاده عبدالله(ع) به سمت پارک ولایت یاسوج را طی خواهند کرد.
حجت الاسلام موسوی افزود: در شب عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان در پارک ساحلی و پارک ولایت مراسم جشن خانوادگی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم نورافشانی در چندین نقطه از شهرهای استان انجام می‌شود، ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها هم برنامه‌محوری در مساجد برگزار می‌شود.
موسوی‌نیا عنوان کرد: در منطقه مادوان و بلهزار که یک منطقه حاشیه‌‌نشین شناخته می‌شود پیاده‌روی از ابتدای جاده امامزاده قاسم(ع) تا حرم این امامزاده مطهر برگزار می‌شود، ضمن اینکه در چندین مسجد محوری مراسم جشن برگزار و هدایایی اهداء می‌شود.
وی از پیش بینی برپایی ۲۰۰ موکب در شهر یاسوج خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار کار متفاوتی انجام شده و بنا داریم نظیر برنامه‌ای که در خیابان ولیعصر تهران برگزار شد با همکاری همه مجموعه‌های فرهنگی از ابتدای میدان هفت تیر تا انتهای خیابان طالقانی شهر یاسوج موکب برپا کنیم.
وی با بیان اینکه این موکب‌ها در قالب نقاشی، کودک و نوجوان، خدمات و سایر حوزه‌ها برپا می‌شود، افزود: موکب‌ها عصر روز پنج‌شنبه برپا می‌شود و تا شب جمعه به مردم خدمات ارائه می‌دهد.
معاون هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: علاقمندان برای مشارکت در موکب‌هایی که در روز جمعه ۱۶ تیرماه برپا و قرار است به مردم خدمات ارائه دهند می‌تواند عدد یک را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۴۱۲ ارسال کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین