تاریخ انتشار:۱۴:۵۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۲
مدیر کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تامین گروه‌های خونی منفی کمبود داریم و از افرادی که گروه خونی آنها منفی است برای اهدای خون دعوت می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر:ذاکر سعیدی نژاد افزود: با توجه به اینکه اهدای خون باید استمرار داشته باشد، از اقشار و افراد مختلف واجد شرایط بخصوص در بخش جوانان انتظار داریم در زمینه اهدای خون حضور داوطلبانه داشته باشند.

وی از فعالیت ۱۲ تخت خونگیری در سه مرکز یاسوج، دهدشت و گچساران خبر داد و عنوان کرد: با هدفگذاری انجام شده برای تأمین نیاز خونی استان، به سایر استان‌های نیازمند خون نیز خون ارسال کردیم.

سعیدی نژاد با اشاره به اینکه متأسفانه اهدای خون توسط بانوان در استان پایین است، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده طی سه ماهه ابتدایی سال میزان خون اهدای شده ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشت.

وی از تمامی افراد دارای سن ۱۸ تا ۶۰ سال که اهدای خون را تجربه نکرده اند خواست که اهدای خون را در برنامه خود قرار دهند، چرا که با اهدای یک کیسه خون می‌توانند جان ۳ نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان با اشاره به کمبود برخی گروه‌های خونی، اظهار کرد: برای تأمین گروه‌های خونی منفی کمبود داریم و از افرادی که گروه خونی آنها منفی است برای اهدای خون دعوت می‌کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.