تاریخ انتشار:۰۹:۴۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه مطرح کرد
عصر دنا: رئیس اتاق اصناف کهگیلویه دلیل چند نرخی بودن میوه در شهرستان را فعال نبودن میدان میوه و تره بار در دهدشت عنوان کرد و ابراز داشت: میوه‌ها با قیمت متفاوت وارد شهرستان می‌شوند و در نتیجه هم فروش با قیمت متفاوت انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،عین الله اخوان در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه اتاق اصناف در وزارت صمت خودگران است و بدون دریافت کوچک‌ترین هزینه‌ای از دولت اداره می‌شود، افزود: وظیفه اتاق اصناف هماهنگی بین اتحادیه‌ها، ادارات، کمیسیون‌ها و نظارت است.

اخوان تصریح کرد: اتاق اصناف کهگیلویه یکی از به روز ترین ادارات در پرداخت حقوق پرسنل خود است.

وی تعداد واحدهای صنفی کهگیلویه بزرگ را هشت هزار واحد دانست و افزود: این واحدها توسط گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، شبکه بهداشت، صمت و تعزیرات حکومتی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شوند.

اخوان افزود: تغییر مکان کسبه‌ها گاهاً باعث زمان بر شدن شناسایی کسبه بدون پروانه می‌شود.

اخوان دلیل چند نرخی بودن میوه در شهرستان را فعال نبودن میدان میوه و تره بار در دهدشت عنوان کرد و ابراز داشت: میوه‌ها با قیمت متفاوت وارد شهرستان می‌شوند و در نتیجه هم فروش با قیمت متفاوت انجام می‌شود.

وی افزود: بازرسی‌ها به صورت مداوم محقق و به عنوان مثال یکی از میوه فروشان را ۲۳ میلیون تومان جریمه کردیم.

اخوان همچنین دست چین کردن میوه را دلیل دیگری برای افزایش قیمت دانست.

اخوان با بیان اینکه صدور پروانه کسب به صورت الکترونیکی است، تصریح کرد: انتخابات اتحادیه‌ها بدون دخل و تصرف اداری، انتظامی و سیاسی برگزار می‌شود و با رأی و اثر انگشت خود اصنافی که پروانه کسب دارند، انجام می‌پذیرد.

اخوان با اشاره به انتخابات اتاق اصناف، گفت: اتاق اصناف انتخابی است و نه انتصابی و با رأی مستقیم اتحادیه‌ها در سراسر کشور در یک زمان مشخص برگزار و انتخاب می‌شود.

وی تعداد پروانه‌های صادر شده از ابتدای سال جاری تا کنون را ۴۴۶ پروانه اعلام کرد.

اخوان تصریح کرد: برای خدمات رسانی بهتر به متقاضیان در سه شهرستان و هشت بخش واحد اتاق اصناف راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به صورت حضوری، تلفنی و مکاتبه‌ای گزارش دهند، مجموع شکایات مردمی در این مدت را دو هزار و ۳۰۰ مورد عنوان و تصریح کرد: از این مجموع، حدود ۵۰۰ مورد حضوری، یک هزار و ۶۰۰ مورد تلفنی و۱۵۰ مورد مکاتبه‌ای بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین