تاریخ انتشار:۱۴:۴۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم عزیز و ولایتمدار این استان برای حضور یکپارچه و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در پیام دکترسیدعلی احمدزاده آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله روز قدس در پیش است روزی که پایه‌گذار آن حضرت امام  (ره) بود، روز فریاد بر علیه ظالمان و ستمگران دنیا که سردمدار آنها دولت غاصب صهیونیستی است.

اینجانب از عموم مردم انقلابی، ولایتمدار، غیور و سلحشور کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کنم همگام و همدوش با ملت آزادی‌خواه ایران اسلامی با شکوهتر و پرشورتر از هرسال در روز قدس باز هم کنار هم قرار بگیریم.

 می آییم تا وحدتمان را حفظ کنیم، همین که کنار هم وحدت داشته باشیم پای دشمن می‌لرزد و کمر دشمن می‌شکند، مخصوصاً در روز قدس روز خاصی که مستقیماً شعارها علیه ظالمان، استکبار جهانی و اتاق فکر استکبار جهانی و دولت‌ها پیاده‌ نظام و هم فکر صهیونیسم‌ بین الملل هستند شعار می دهیم و اضمحلال و نابودی استکبار عالم را از خداوند متعال طلب می کنیم.

روز قدس روز اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش و ظالمی است که خانه را بر سر مردم خراب می‌کنند و زندگی مردم را نابود کردند کودکان معصوم و بیگناه و مظلوم را می‌کشند، هرگز یادمان نمی رود آن طفل صغیری را که صهیونیست‌ها در کنار پدرش به گلوله بستند و او را شهید کردند.

وظیفه ما دفاع از مظلوم است انقلاب ما هم انقلاب دفاع از مظلومان است افکار بلند امام و رهبر معظم انقلاب این است که ما از همه مظلومان عالم حمایت و دفاع کنیم و هر جا ظلمی شکل می‌گیرد بر علیه ظالم قیام کنیم.

بارزترین نوع مظلومیت مردم مظلوم فلسطین هستند و بارزترین نمونه ظالمین عالم، سردمداران غاصب صهیونیستی هستند این روز، یک روز فوق‌العاده و نوعی مجاهدت و حضور در صحنه جهاد است که با شعار و دفاع از مظلوم دنیا را متوجه جنایت این رژیم کودک‌کش کنیم و ظالم را سر جایش بنشانیم و مظلوم را از دستشان نجات دهیم و راهپیمایی روز جهانی قدس این تاثیر را در دنیا دارد.

فرصتی که خدا به ما داده و می‌توانیم بعد از دو سال در راهپیمایی شرکت کنیم را از دست ندهیم از همه هم‌استانی‌های عزیز، زن و مرد، بزرگ و کوچک، پیر و جوان درخواست می‌کنم در این روز در کنار هم و با صلابت در دفاع از مظلوم حضور پیدا کنیم و علیه ظالمان عالم  اعلام انزجار نماییم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین