تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: جای سوال است که آیا جریان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد برای تغییر مدیران اصلاحاتی و دوم خردادی زیاد عجله می‌کنند؟.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

انتقادات بسیاری پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم در خصوص گزینش و چینش مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف وجود داشته است.

انتقاداتی که اولاً در خصوص کند بودن سرعت تغییر مدیران در استان بوده و دیگری هم به نوع چینش‌ها باز می‌گردد که بسیاری از نیروهای جریان انقلاب و وفادار به دولت مردمی آیت الله رئیسی به بعضی چینش‌ها انتقاد فراوان دارند.

دلیل مورد اول چیست؟ چرا نیروهای جریان انقلابی نسبت به کند بودن روند انتخاب مدیران تا این اندازه انتقاد دارند؟ چرا حوصله به خرج نمی دهند؟ پاسخ بسیار روشن است؛ هنگام تغییر دولت احمدی‌نژاد و سپردن کلید دولت به دست روحانی و یارانش اتفاقات عجیبی در استان کهگیلویه و بویراحمد رقم خورد.

اتفاقاتی که در کل کشور بی‌سابقه بود، اتفاقاتی که هیچ گاه از ذهن نیروهای جریان انقلابی در استان پاک نمی شود، اما این اتفاقات چه بود؟ بعد از تغییر دولت احمدی نژاد و به روی کار آمدن دولت روحانی شاهد فشار عجیب و بیش از اندازه جریان دوم خردادی و اصلاحاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد علیه نیروهای انقلاب بودیم.

فشار تا جایی زیاد شد و به اندازه‌ای نفسگیر بود که اولین استاندار دولت روحانی از کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین