تاریخ انتشار:۱۴:۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: از ۸ عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی و از نویسندگان این آثار تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان گفت: آیین رونمایی از این کتاب‌ها امروز دوشنبه ۲۳ اسفند با حضور مسئولان، نویسندگان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد.
سرهنگ امیرعباس آسمند افزود: این کتاب‌ها با عناوین «از لنده تا تکریت»، «عاشقانه‌های یک رزمنده»، «بر بال ملائک»، «ردپای گلوله»، «میراث سلیمانی»، «اختران روشن»، «یک روایت از چند روایت عباس» و «نهال زهرا» در قالب‌های مختلف توسط نویسندگان حوزه دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کتاب «از لنده تا تکریت» روایت سال‌های اسارت «سید حجت هاشمی» در زندان‌های رژیم بعث عراق که توسط این آزاده سرافراز نگارش شده است.
آسمند ادامه داد: کتاب «بر بال ملائک» روایتگر زندگینامه و خاطرات شهید حسین عزیزی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس است که توسط «مرضیه جوشن» گردآوری و تدوین شده است.
وی با بیان اینکه کتاب «ردپای گلوله» روایتگر زندگینامه و خاطرات «داود دیماد» از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس است که توسط «ایمان قاسمی» به رشته تحریر درآمده است گفت: کتاب «عاشقانه‌های یک رزمنده» یک عنوان رمان در حوزه دفاع مقدس است که توسط «میراحسان موسوی‌اصل» نگارش شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: کتاب «میراث سلیمانی» توسط «بهروز خشت‌زر» گردآوری و تألیف شده که در این کتاب به بررسی همه‌جانبه شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته شده است.
آسمند اضافه کرد: «نهال زهرا» نیز یک عنوان کتاب داستان کودک در حوزه دفاع مقدس است که توسط «فاطیما رضایی» از نویسندگان نوجوان به رشته تحریر درآمده است و کتاب «یک روایت از چند روایت عباس» یک عنوان نمایشنامه دفاع مقدس است که توسط «اورنگ نارکی» نگارش شده است.
وی ادامه داد: برخی از این کتاب‌ها از جمله «عاشقانه‌های یک رزمنده»، «اختران روشن» و «بر بال ملائک» با مشارکت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به چاپ رسیده است.
همچنین در این مراسم از نویسندگان این کتابها تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.