تاریخ انتشار:۲۱:۳۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد: گچساران منطقه ویژه انرژی می‌شود که در صورت این اتفاق شاهد رونق افتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان در جلسه شورای توسعه وبرنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱۷ طرح مصوبات سفر ریاست جمهوری بود که اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان اعتبار آن‌ها است.
شهابی افزود: هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه باید استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال مالی جذب کند که تاکنون تنها ۵۵ درصد این اعتبارات جذب شده است. وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا قبل از پایان سال مالی جاری اعتبارات خود را جذب کند.
 
معاون عمرانی استاندار در این جلسه گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق اسناد خزانه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده که باید مدیران هر چه سریعتر این اسناد را جذب کنند.
حاجی زاده با بیان اینکه ۲۸ میلیارد تومان برای تنش آبی در روستا‌ها نیز اختصاص داده شده است؛ افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید طرح‌های خود را کلنگ‌زنی و پیگیری کرد چراکه اعتبارات مناسبی هم از طریق اسناد خزانه و هم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نفت به حساب آن‌ها واریز شده است.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: جاده پاتاوه به دهدشت به جز تونل آخری قبل از سال نو موقتا تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی و زیرساختی همه فعال هستند، گفت: اعتبارات که به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده بی‌سابقه است و لازم است که مدیران پای کار باشند و اعتبارات را جذب کند.
 
عسکری معاون اقتصادی استاندار نیز در این جلسه گفت: گسترش سوخت سبز یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور بود که ۴۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شد که تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.
وی افزود: ۲۱ طرح کلان اقتصادی با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومان در استان مصوب شده است.
رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این جلسه گفت: طرح‌هایی در صدا و سیما هستند که زود بازده هستند و اگر بودجه به آن‌ها اختصاص داده شود می‌توان آن‌ها را در کمترین زمان انجام داد.
وی افزود: ۱۰ میلیارد تومان نیاز است تا شبکه رادیو و تلویزیون استان پوشش داده شوند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه ۲۶ هزار میلیارد تومان سرجمع اعتبار طرح‌های است که در زمان سفر رئیس جمهوری مصوب شده است، گفت: معاونت عمرانی باید پیگیری مصوبات در خصوص تنگ صد تن سرخ و دشت امامزاده جعفر باشد و پیمانکاران را موظف کند تا کار خود را به سرعت پیش ببرند.
احمدزاده افزود: در تلاشیم تا با رایزنی‌ها گچساران را به بندر خشک و منطقه ویژه انرژی و اقتصادی تبدیل کنیم.
استاندار به سفر خود به دیشموک اشاره کرد و گفت: مشکلات برخی روستا‌های دیشموک از نداشتن راه ارتباطی مناسب تا برق آب و حتی امکانات اولیه موجب گریه من شد و این نشانه ضعف دولت و استاندار نیست.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال ۱۴۰۱ همه مشکلات این روستا برطرف شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال آینده ۱۰ میلیارد تومان به طرح ارتقا شبکه رادیو و تلوزیون اختصاص داده می‌شود.
احمد زاده افزود: ۲۵۰ میلیارد تومان در حساب اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که باید طرح‌های خود را ساماندهی کنند.
وی با بیان اینکه همه شهرداری‌ها اعتبارات اسناد خزانه را دریافت نکرده اند افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای مردم باشند و تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین